۳ پاسخ

شاید اولشو میبینی اول شیر سینه مثل ابه ولی اخرش سفیده وقتی بش شیر میدی باید تا اخر شیر بخوره بعد سینه دیگه بش بدی چون اخر شیر همون چربه وبرای وزن گیری بچه

شاید از شیرت نفخ میگره اگه شما سردت بگیره یا نفخ داری یا چیزی نفخ دار بخوری از شیرت بچه منتقل میشه برای همین گریه میکنه

چیزای چرب مث کله پاچه، ابگوشت ، حلیم گوشت و شیر، روغن زردگاوی و...بخور ، بادام درختی پوست کنده شده (شیربادام ولی خودشو بجوی بهتره) ، کاهو هم برای شیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی