۲ پاسخ

من بیمارستان بهمن بودم و طبیعی زایمان کردم هم دکترم خوب بود و اینکه بیمارستان هم رسیدگیشون خیلی خوب بود

من دوتا بچه هامم بیمارستان دولتی بودم جفتشونم سزارین شدم - اولی تو میلاد بودم از عملم بخش زایمان راضی بودم ولی از اتاقی که دوروز موندم نه - دومی تو محب یاس بودم ۲ سال پیش از همه چیزش راضی بودم مخصوصا فضای سالن مادرا خیلی آرام بخش و تمیزه - الانم سومیو باردارم احتمالا همونجا برم دوباره

سوال های مرتبط

مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری