۴ پاسخ

مگه ثبت نامیه؟😐

تشکیل پرونده تو بیمارستان دولتی باید تا قبل از هفته ۲۰ بارداری باشه

هرموقع میخوای زایمان کنی باید بری هفته 19 بری میگن چیکارت کنیم الان 😂

وا....مگه ثبت نام میخواد زاییدن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری