۸ پاسخ

شما باز هفته هاتون بالاس ما چی بگیم
انشالله به خوشی بگذره براتون و نی نی رو سالم و سلامت بغل بگیرید

خوب اونایی که شمامیبینی هفته هاشونوگذروندن ماهم به موقش انشالله زایمان میکنیم

دقیقاااا منم همین تو ذهنم بود

برا من همه استرس زایمان زودرس دارن مثل خودم🤣🤣🤣

ناراحت نباش عزیزم قدر این هفته هارو بدون

دعا کن ب موقع برسه انشالله

زود ک حالا

به موقع اش انشالله

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین ۶ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد