چرا آنوکسا برای بعد زایمان سزارین روزی یکی؟؟؟ 🫩

تصویر
۱۱ پاسخ

من که طول ۹ ماه بارداری هر روز دارم میزنم😢😭😭

دکتر به من گفت ۲۰ روز بعد زایمان باید بزنی🥲
الانم از وقتی فهمیدم حاملم‌ هرروز میزنم

منک از ۱۸ هفته میزدم تازه دکترم قطع کرد.چندتا موند دکترم گفت بزارشون برای بعد سزارین

منم هرروزمیزنم بعدزایمانم ۱۰روزگف بزن

برای لختگیه خون

مگه بابد بد زایمانم بزنیم 😭😭😭😭😭😭😭

بخاطر جلوگیری از خطر آمبولی
فقط برای سزارین نیست بعد خیلی از عمل های سنگین هم تجویز میشه

من که نزدم بعد سزارینم

من هروز میزنم

ضد لختگیه خونه چون اکثرا خوابیدی خطر آمبولی داره

چون خون لخته نشه

سوال های مرتبط