۷ پاسخ

دختر منم گاهی مبگه ولی من نمیگم بهش بده... اون یچیز طبیعیه دیگه حساسش نمیکنم

وای این حرف جیش و پی‌پی و ببخشید گوز رو زدن فکر کنم اقتضای سنشونه
خیلی خنده‌داره براشون :))

من باشم میگم به نینی بگو جای پیپی توی دستشویی هست

پسر منم گاهی میگه
عروسک پی پی کرد ریخت
یا با خمیر شنی پی پی درست می‌کنه 😑😑😑
منم میگم زشته ، جلو کسی نگیا🤦

چون تو این سن پروژه از مای بیبی گرفتن و دستشویی اینا دارن واسه همینه اصلا عکس العمل نشون نده

حتما یجایی دیده ولش کن بیخیال باش از سرش میوفته

بنظرم بی اهمیت باش
مداد بگیر ی صفحه جدید باز کن نقاشی دیگ بکش هواسش پرت بشع

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه🍬🍭 مامان خاله ریزه🍬🍭 ۳ سالگی