کسی ویتامین د۳ با دوز ۲۰۰۰ میخوره ؟ چه مارکی میخورین؟؟

۲ پاسخ

اره من میخورم مارک خاصی نداره معمولی 2هزار

من‌ویتامین دی رو دکتر برام اول روزی یکی نوشت بعدش ک کم‌بود کردش روزی دوتا ناهار

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریان مامان آریان ۲ ماهگی