بوها امگا ۳ چه مارکی میخورین ؟

۳ پاسخ

مولتی ویتامین میخورم ، ففول و ویتامین دی ، امگا جدا نمیخورم

من این

تصویر

دکتر برا من مولتی پریناتال نوشته همههه ویتامینی داخلش هست اهن و امگا ۳هم هست

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وپنجم بارداری