سلام خانمها
شما به بچه ۹ ماه. تون. نارنگی. میدید

۸ پاسخ

آرررره کلی خورده دختر من
خیلیم دوست داره
میشینه با باباش نارنگی و لیمو شیرین و پرتقال میخوره

نه مرکبات بعد از ۱ ساله چون اسیدیه معده اذیت میشه

پسر من عاشق چیزای ترش و تند مثل خودم

گوگل خوندم. می‌گفت. زیر. یک سال. بهش ندین. منم. ترسیدم

دختر من عاشقشه

اره میدم ،اگه رفلاکس داره مرکبات ندین چون اسیدی هستن

من دادم چنبار دوس نداشت ب خاطر ترش بودنش

نه ترشه دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان پناه من 🫀🥺✨ مامان پناه من 🫀🥺✨ ۱۴ ماهگی