مامانا کنسرو لوبیا و نخودفرنگی و ذرت نمیشه خورد؟

۷ پاسخ

نه سعی کن تازشو بخوری کنسروی خوب نیست تو بارداری

کیلویی بخر

بخاطر مواد نگهدارنده نخورید بهتره نخودفرنگی و ذرت رو بگیرید خودتون بجوشونید کنسرو کنید بعد فریز کنید هم سالم تره هم ب صرف تره

کلا کنسرویجات مصرف نشه خیلی بهتره بخاطر موادنگهدارنده ای که داره دکتر بمن اینجوری گفت

کلا عزیزم میگن کنسروی جات خوب نیس ... ولی بازم اشکالی نداره در حد یکی دوبار فک کنم

میگن مواد نگهدارنده داره خوب نیست🤷‍♀️

میشه چرا نشه اتفاقا همش سبزی جات هست خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوهان مامان نوهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نرگس ❤️حلما مامان نرگس ❤️حلما ۱ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی