خانما بنظرتون تیروئیدم الان چطوریه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم چه قرصی میخوری برا تیروئد؟

یکم بالاست زیر۲/۵باید باشه
بایدقرص بخوری تاآخربارداری
قطع کردنش خطرناکه

بالاس هنوز زیر ۲ونیم باید باشه

یکم بالاست فکر کنم

یه مقدار بالاست عزیزم باید بین ۱تا ۳ باشه

سوال های مرتبط

مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری