بچها اومدم سونو تشکیل قلب دعا کنید همه‌چی‌خوب باشه

۶ پاسخ

پیش کی رفتی سونو؟؟؟ اگر اراکی هستی

انشاالله با لب خندون برگردی

انشالله که صدای قلبشو می‌شنوی
عزیزم دقیقا چند هفته و چندروزی

امیدت بخدا عزیزم همه چی خوب باشه ان شاءالله

خدا همراهته نگران نباش

انشاالله همه چی عالیه🌹✨🙏

سوال های مرتبط

مامان شکوفه نارنج مامان شکوفه نارنج هفته شانزدهم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۷ ماهگی