دوستان اومدم سونو تشگیل قلب دعا کنید قلب نینیم تشکیل شده باشه

۹ پاسخ

تحت نظر کدوم دکتری جانم؟

چییی شد گلم سونو شدی

انشالله تشکیل شده و صدای قلب کوچولوشو می‌شنوی
منم فردا میرم برا منم دعا کن

انشالله ک تشکیل شده عزیزم 🤲🏻😍

به این چیزا فکر نکن ۱۰۰ درصد تشکیل شده
بهه این فک کن ک صداش بشنوی ذوق کنی😍😍

انشالله که تشکیل شده برات صلواتم فرستادم

ان شاالله شده عزیزم

عزیزم انشالا که صدای قلبشو میشنوی و کوچولوت صحیح و سالمه

ان‌شاءالله که قلب کوچولوش رو میبینی نگران نباش☺️🫶🏻

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری