۹ پاسخ

نه با شیرکاکائو درست کنی می‌ریزی سطل زباله

اگ بازاری نیست درست کن چیزی نمیشه

خوب شدی؟؟

اگه میخوای سه مدل بشه وقتی فرنی درست کردی دم اخری به یکی زعفرون غلیظ بزنی رنگ زرد میگیره به یکی هم پودر کاکائو اضافه کنی شکلاتی میشه

بعید میدونم بشه فک کنم شیر ببره

فک نکنم خوب بشه

با شیر کاکائو بقیه مواد مثل نشاسته اینارو هم بریزی آره عالی میشه

بد میشه نکن

باید بشه🤔

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی