آره بابا چرا بد بشه
تاحالا همش آرد برنج درست کردی؟ من یسریا میشناسم عاشق فرنی گندمن با آرد برنج خوششون نمیاد😁
نه عزیزم خوب میشه
من یه سری با نشاسته ی ذرّت درست کردم خیلی خوب شد😋
هل زدم بعد که سرد شد مغزیجات کلی ریختم واقعا خوشمزه س و برا وزن گیری هم شنیدم خوبه
باآرد برنج خیلی خوشمزه تره
نه عزیزم اتفاقا خوشمزه هم میشه
نه خیلی هم خوشمزه میشه من همیشه درست میکنم
نه خوب نمیشه
خوب میشه ما بهش میگیم حسود
فقط یکم شل تر از آرد برنج در میاد وگرنه مزش همونه با گلاب و هل طعم میگیره بهرحال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.