میشه فرنی با ارد گندم درست کرد مزش بد نمیشه ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

آره بابا چرا بد بشه
تاحالا همش آرد برنج درست کردی؟ من یسریا میشناسم عاشق فرنی گندمن با آرد برنج خوششون نمیاد😁

نه عزیزم خوب میشه

من یه سری با نشاسته ی ذرّت درست کردم خیلی خوب شد😋
هل زدم بعد که سرد شد مغزیجات کلی ریختم واقعا خوشمزه س و برا وزن گیری هم شنیدم خوبه

باآرد برنج خیلی خوشمزه تره

نه عزیزم اتفاقا خوشمزه هم میشه

نه خیلی هم خوشمزه میشه من همیشه درست میکنم

نه خوب نمیشه

خوب میشه ما بهش میگیم حسود

فقط یکم شل تر از آرد برنج در میاد وگرنه مزش همونه با گلاب و هل طعم میگیره بهرحال

سوال های مرتبط

مامان 🩷نیلا نیکان 💙 مامان 🩷نیلا نیکان 💙 ۲ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی