مامانا فرنی چطوری درست کنم با ارد برنج ؟

۴ پاسخ

شیر سردو با ارد برنج قاطی کن بعد با شکر و گلاب بذار رو گاز پاشو کم کن اروم هم بزن تا غلیظ شه

به ازای هر یک لیوان شیر
دو قاشق شکر و یک قاشق و نیم اردبرنج بریز هم بزن گوله نشه بزار روی گاز مدام هم بزن تا به جوش بیاد و کمی سفت بشه تقریبا اخراش هم گلاب وکمی وانیل اضافه کن

یک لیوان شیر
۱ ق آرد برنج
۲ ق شکر
بذار روی حرارت ملایم مدام هم بزن تا غلیظ شه
من ۱ق آرد بادام درختی هم برای خاصیتش میریزم

شیر ب اندازه ک میخای بریز قابلمه بزار رو اجاق گاز آرد برنج بریز انقد هم بزن تا بجوشه سفت بشه مدام باید هم بزنی حتی خاموشم کردی تا خنک‌شه هم بزن

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد