خانمامن رقصیدم اشکال نداره

۲ پاسخ

منم بعضی وقتا تو خونه میرقصم عیب نداره عزیزم

نه چ اشکالی داره عزیزم
مگر اینکه به خودت فشار بیاری
من از صبح تا شب آهنگ میزارم با رقص کارهامو انجام میدم
اروپایی ها خارجیا ورزش میکنن تو بارداری نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن فعلا مامان کارن فعلا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری