۷ پاسخ

سلام دوستان من گلو درد شدم جی بخورم سرف میکنم

نه خوبه من ۲۹ هفته ۱۱۰۰ بود دکترم گفت نرماله

حلیم و بستنی و کباب و آجیل بخور

ممنونم عزیزان

گوشت و میوه و خشکبار

صدک منم پایینه تو ۲۴هفته
گفت پروتین و ویتامین بخور

کم نیست خیلی
امگا بخور

سوال های مرتبط

مامان سامیار-مهیار مامان سامیار-مهیار ۳ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری