سلام مادرای گل.دیروز رفتم آنومالی ...چطوره بنظرتون؟؟

تصویر
۴ پاسخ

انومالی که رفتین !!!؟؟ چرا تاپیک امروز نوشتین هزینشو نداشتم نرفتم !!!!!!!!؟؟؟

قلب جنین لک سفید داره و یک کیست توی سر ک دکتر خودش بهت میگه چیکار کنی

یدونه کیست تو مغزش هست که معمولا یه سونو پیشرفته میفرستن بررسی میکننش اما چون یدونه هست مهم نیس و جذب میشه خودش، ولی معمولاً بررسی میشه یا سونو پیشرفته

اوکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🎀 مامان جوجه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ روزهای ابتدایی تولد
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری