خانوما رفتم انومالی بنظرتون چطوره

تصویر
۵ پاسخ

جنسیتش نگفت

خانوما چرا وزن جنین برام نزده ؟۲۸درصد ینی چی؟؟؟

ببخشید میپرسم من هر وقت سنو میشم هر جا که رفتم سونو تموم میشع ازش میپرسم همه چی نرمال بود مشکلی وجود نداشت خداروشکر تا الان مشکلی نبوده ولی خودشونم میگن همه چی اوکی هست یا نه میگم مگه به شما نمیگن اخه من خیلی دیدیم تو گهواره عکس سنو میزارن

خانوم گله

خوبه خداروشکر
سرویکس واژینال بود یا شکمی

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری