جنسیتش نگفت
خانوما چرا وزن جنین برام نزده ؟۲۸درصد ینی چی؟؟؟
ببخشید میپرسم من هر وقت سنو میشم هر جا که رفتم سونو تموم میشع ازش میپرسم همه چی نرمال بود مشکلی وجود نداشت خداروشکر تا الان مشکلی نبوده ولی خودشونم میگن همه چی اوکی هست یا نه میگم مگه به شما نمیگن اخه من خیلی دیدیم تو گهواره عکس سنو میزارن
خانوم گله
خوبه خداروشکر
سرویکس واژینال بود یا شکمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.