۳ پاسخ

۸ ساعت قبل ازمایش باید ناشتا باشی سعی کن شب هم چیز های شیرین نخوری که قندتو بالا نشون بده

۸ساعت باید ناشتایی داشته باشی

از ساعت۱۱ دیگه چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد