۴ پاسخ

من هر روز صبحانه فرنى ميدم ولى خب هميشه يا با خرما يا ميوه ميكس ميكنم و اينكه پودر بادام ميريزم

سرلاک که میگن دادنش خیلی خوب نیست
حتی فرنی هم میگن زیاد ارزش غذایی نداره
فقط چون راحت قابل خوردنه میگم‌با فرنی شروع کنید
من فقط اون اوایل می دادم الان دیگه فرنی نمیدم
همون موقع هم زیاد نمی دادم

از دکترش بمرس

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان سوین جانم مامان سوین جانم ۸ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی