سلام مامانا ماه 9 دیر میگذره؟

۹ پاسخ

ماه نه خودش ۹ماه جداس

من خیلی رحمم درد میکنه جوری که پهلو به پهلو میشم از شدت درد شکمم میخواد پاره شه
از دیروز هم لگنم انگار خوشک شده به زور راه میرم

واقعا برای من کل بارداری سخت بود من و دوتا خواهرام باردار بودیم من بینشون بارداری سختی داشتم بااین حال ماه آخر خیلی سخت نگذشت

پوفففف

نبابا خیلی زود داره میره رو ب جلو 😂ن ب ماه های قبل ن ب ماه اخر که کار داری همچین سریع میگذره

بستگی داره
بیکار باشی روزا رو بشمری یا بچه داشته باشی و درگیر باشی اونم با کلی درد مجبور باشی از صبح تا شبم کار کنی و بچه داری..
ولی در کل توش که هستی دیر میگذره چون ماه درد و انتظاره
اما زایمان که میکنی چند وقت بعد میگی زود گذشتااا

خیلی زود میگذره

الان من تو ماه ۹ هستم یا هشت؟

به سرعت برق و باده
ولی خب سختیاش آدمو هلاک میکنه 🥲

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری