خانما برای ابریزش قطره چی خوبه؟؟

۴ پاسخ

شربتی سیتریزین بگیر بده خوب میشه

من پسرم دوهفته ابریزش بینی داشت یه مامانی همینجا گفته بود روغن گل بنفشه چرب کن دو روز مداوم چرب کردم خوب شد

سلام وقت بخیر
قطره پلارژین
عزیزم میشه درخواست دوستی بدید

اسپری سدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱۵ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی