۴ پاسخ

انشالله بارداری خوبی رو‌پیش رو‌داشته باشی عزیزم

دیگه چه علائمی داری قشنگم

هفته سه بارداری هم‌مگه داریم؟

بله عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط