بچه ها این سونو من

تصویر
۱۳ پاسخ

چه زود رفتی کاش صبر میکنی هفته ۷ام میرفتی برا تشکیل قلبش
ایشالا که بسلامتی بلغش کنی❤️

عزیزم منم 6 هفته رفتم ساک دیده شد جنین دیده نشد گفت زود رفتم، دو هفه دیگه انشالله میرم

سونوی دیشب منم دقیقا همین رو نشون داد هنوز زوده برای تشکیل جنین

هم سن من هست باردارید منم سال لود جنین نبود گفت زوده دو هفته دیگ بیا مثل تو

زود رفتی عزیزم انشاالله دوهفته دیگ قلبشم تشکیل میشه

زود رفتی گلم منم این موقع تا رفتم فقط ساک بود

خوبه زود رفتی

زود رفتی عزیزم

معمولاً اگر زود بری کیسه هست ولی جنین تشکیل نشده

ساک هست ولی فعلا جنین نیست

زود رفتی هشت هفته برو

دوهفته دیگه برو که قلبش تشکیل شده باشه

بهت نگفت جنین تشکیل شده یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان برکه مامان برکه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان دلین 🩷هامین🩵 مامان دلین 🩷هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی‌🥰 مامان تودلی‌🥰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد