بچه ها تو سونو قلب من جفنمو ننوشته چرا؟؟

۶ پاسخ

من امروز روز ۷ تاخیر بودم بی بی زدم منفی شد اومدم زعفرونی چیزی بخورم که پریود بشم شوهرم نزاشت گفت صبر کن گفتم وقتی منفیه دیگه منفیه چرا الکی صبر کنم گفت حالا تو گهواره یه سوال کن اومدم یه سرچ کردم پست های شما رو دیدم که بعد ۹ روز مثبت شدی دودل شدم میشه بگید چه علائمی داشتید

زوده هنوز

سونو قلب جفتو نمیگن ک ان تی ک کامل مشخصه میگن من جاهای مختلف رفتم سونو ولی فقط تاکید رو قلبه قبل از انتی بعداز انتی مینویسن هم میگن

بعضیانمی نویسن سونوبعدی مینویسه برات

واسه منم ننوشته

برا منم ننوشته عزیزم تو آن تی مینویسن احتمالا

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری