آیا رابطه مشکلی نداره ؟داخل هفتم

۸ پاسخ

تا ان تی رابطه نداشته باشی خیلی بهتره
البته میگن تا ۱۶ هفتگی نباشه خیلی خوبه
چون بچه هنوز پایینه

من که رابطه دارم البته الان بیشتر رعایت میکنم

اگه دکترت تشخیص بده مشکل نداشته باشی نه

چ ا عزیزم تا ان تی خطر داره رابطه

سلام تاپیک منو بخون بحثمون در مورد همینه

یعنی ممکنه سقط بشه

چرا داره رعایت کن

تا۳ماه میگن ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندقم🫄 مامان فندقم🫄 هفته پنجم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری