مامانا ۲۵هفته چه سونویی هست؟

۸ پاسخ

من سونو وضعیف بارداری دادم . بهن وزن ایناشو گفت . خودم اختیاری رفتم

من ۲۵ هفته آزمایش گلوکز دادم و سنو رشد و هنوز نرفتم فک کنم زوده هنوز

هیچ سونی نیست از هفته ۲۸ تا ۳۲ سونو وزن هست

۲۴ تا ۲۸ هفته آزمایش تحمل گلوکز و کشت ادرار و کم خونی معمولا میدن
۲۸ تا ۳۲ هم سونوی وزن و رشد جنین

سونو نیس ازمایش قند هست

سونو نداره آزمایش تحمل گلوکز هست

ازمایش قند و بعدشم سونو رشد که اون برای ۲۸ هفته هست

غربالگری

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا و آنیا مامان مرسانا و آنیا ۵ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی