سلام.تو دوره بارداری میشه پاچه خورد؟

۶ پاسخ

آره..

خوب نیست

یک بار کلا مجاز هستید که در بارداری بخورید

آخه شنیدم برا جنین خوب نیس
گفتن باچه و جگر تو این دوره نباید بخوری

بخور عزیزم چرا نباید بخوری اخه

سلام .چرا نمیشه اخه 😐😐😐😐مگه چی داره پاچه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی