۸ پاسخ

کدملی میدی دولتی باسهمیه بچه هر ماه ماهیانه ۱۰دونه میدن حساب میشه بهت میدن عزیزممم با سهمیه ۱۳۰آزادش ۱۹۹

میتونید ک د رو بهم بدین من بگیرم واسه پسرم

نه مثلا آزاد ۱۹۵ تومنه با کد ملی ۱۳۰

تو این مملکت چی رایگانه که شیرخشک رایگان باشه منت گذاشتن. با کدملی ارزونتره

پولش کمتره

من شیر خودمو میدم میخاستم اگه مفته سهمیشو بگیرم بدم ب کسایی ک نیاز دارن

پنجاه تومن فرق کاره🥴😂

دارو خانه کد ملی میدی با تخفیف میدن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان 👶𝓐𝓻𝓼𝓪𝓶👶 مامان 👶𝓐𝓻𝓼𝓪𝓶👶 ۸ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۲ ماهگی
مامان دختری وپسری🩷🩵 مامان دختری وپسری🩷🩵 ۸ ماهگی