۱۱ پاسخ

زویه دارم

سلام مامانای خوشگل 🤝
امیدوارم حال دلتون خوب باشه 😍

با توجه به اینکه احتمالا همه ی نینیا کلی وسایل نو یا استفاده شده دارند ک دیگ نیازی بهشون ندارند و یا ما جایی برای نگهداریشون نداریم و از طرف دیگه مسلما نیاز به وسایل جدید دارند
تصمیم گرفتم گروه بزنم
با هم به اشتراک بذاریم و خرید و فروش خوبی داشته باشیم 😍

تو این شرایط اقتصادی هوای همو داشته باشیم 🤝❤️


https://eitaa.com/joinchat/2389116517C1517baafac
⭐️ نینی به نینی ⭐️
گروه خرید و فروش لوازم نو و دست دوم نوزاد و کودک

داخل پیام های ذخیره شده ایتا خودت بنویس nini_be_nini@
و پیام را ارسال کن تا متنش آبی بشه
وقتی بزنی روش میتونی ب من پیام بدی تا عضوت کنم

یا اگ میتونی آیدی خودت رو بفرس برام

من ‌پرتابل فیشر پرایس گرفتم عالیه

من شدیدا بین زویه و سوپر بیبی موندم

زویه بعضی ها میگن ارتفاع سینیش زیاده و لبه های پلاستیک سینیش تیزه

باز سوپربیبی جنس رویه صندلیش ضعیفه

نمیدونم چ کنم🥲🥲

من دارم برای پسرم خریدم ولی پسرم اصلا ننشست روش خوشش نمیومد نونو هستش میخام بفروشم قیمت مناسب ام میدم کسی خاست بگه

مارک زویه

من گرفتم پاپی پاپا
ولی کیدیلو بهتره اشتباه کردم اینوخریدم

من نگرفتم حتما باید بگیریم؟
فایده اش چی هست؟

من میخام دست دو بگیرم اگر تودیوار پیدا کردم

منم میخوام بگیرم ولی از این نشسته ها... قیمتش مناسب تره

من نگرفتم‌

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی