بچهها تا چه سنی تو صندلی غذا خوری جا میشن؟
بهتزین چیزی ک خریدم صندلی غذا بود، وای عالیع، وقتایی ک می خواد بازی کنه و منم کار دارم می ذارم داخلش با اسباب بازیاش ور میره، غذا هم ک عالی خودش ب طور مستقل می تونه بخوره، من برند کیدیلو ۳ کاره کرفتم ک هم تاب میشه هم روروئک خیلی خوشگلو کاربردیه.
من پرتابل کیدیلو خریدم عالیه هرچند الان بخاطر جنگ خونه نیستیم خیلی سخته غذا دادن به دخترم🥲
من سوپربیبی گرفتم راضی ام فعلا
صندلی غذای پرتابل ماستلا راضی م
منم زویه دارم دخترم از اول که غذا خوردن و شروع کرد نشوندم توش
بنظرم از ضروریات وسایل برای بچه هاس چون میدونن اونجا که-میشینن یعنی باید غذا بخورن
اره گرفتم مارک دلیجان خیلی خوبه
اونجا بشینه بهتر غذا میخوره نمیتونه ورجه ووذجه کنه دیگه
بعد میفهمه موقع غذا خوردن اروم میشینه
یکی از ضروریات سیمونیه اصلا
من برای دختر اولیم مارک cam گرفتم خیلی دوست داشت برای دختر دومم که الان ۷ ماهش هست دارم استفاده میکنم
سلام من ک نخریدم دوستم دخترش بزرک شد ازش گرفتم
من زویه دارم عالیه دختر بزرگم پدرشو دراورد هنوز سالمه برا دومی میخام استفاده کنم حالا
خریدم استفاده نمیکنم بچم دوست نداره اونجا بشینه
من گرفتم ۳ حالته از نی نی لالای که اصلا نتپنستم استفاده کنم پسرم دوس نداشت ولی صندای غذارو ایتفاده میکنم و راضیم میشینه پسرم
بی بی لند هم قیمتش مناسبه هم جنسش خوبه هم طرح هاش متنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.