خانما مساژ رحمی بعد سزارین چطوریه؟

۷ پاسخ

کلا ۳ بار انجام میدن ماساژ عزیزم یکبار بعد بخیه زدن یکبار ریکاوری یکبارم تو بخش که دوبارش حس نمیکنی چون بدنت بی حس هنوز اما جز واجبات بعد عمل که وقتی رحم درحال جم شدن هست خون وبقایایی تو خودش نگه نداره و عفونت شه ماساژ باعث میشه تخلیه شه زودتر واین به نفع خودمون هست

دوستام میگن قبل از اینکه بیان بخش ‌وبی حس بودن انجام شد براشون اذیت نشدن

من یادم نمیاد انجام داده باشن احتمالا تو ریکاوری انجام دادن زمانی ک بی حس بودم

من و تو بی حسی انجام دادن خوب بود

درد داره اما بستگی به اون شخصی ک این کار رو انجام میده هم داره و اینکه سزارین با بی حسی باشه یا بیهوشی

والا از اتاق عمل درد ماساژ رو حس کردم
اتاق عمل دردش کم بود
یبار هم ریکاوری
دو بار بخش
دوباربخش واااقعا درد زیاد بود

منو ۴ بار ماساژ دادن😑😑

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد