۸ پاسخ

چندمه گلم. زایمانت 38هقته ای

من که آخر رفتم درستش کردم🤦🏻‍♀️
ولی پر کردنش موند برای بعد از زایمان

آب و نمک ولرم تو دهنت بگردون بریز بیرون

استامینوفن ساده بخور فعلا هر ۸ساعت.
میخک و سماق هم بپاشی روی دندونت سریع دردش ول میکنه

حالا یه آموکسی و مترونیدازل بخور هر هشت ساعت تا فردا .
استامینوفن ۵۰۰بخور .
میخک هم خوبه اکه داری بذار

منم دو روزه درد میکنه بعدشم چند تا شون لب پریدگی پیدا کردن ..۳۳سالمه تاحالا دندونام اینجوری نشکسته بودن یکی دوبارم خیلی درد داشتن از دندون عقل بود ک کشیدمشون

کمپرس یخ بزار فردا تونستی اسپره بگیر سیرم بزار

وای منم

سوال های مرتبط

مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری