خانما 34هفتع برم معاینه لگنی زوده ؟

۶ پاسخ

ن دختر 36ب بعد برو کیسه ابتو واره میکنن با اون ناخوناشون

۳۷ ب بعد معاینه میکنن

اره خیلی زوده

فکر نمیکنم دکترم بااین هفتت معاینت بکنه

بله زوده

اره زوده ۳۶ یا ۳۷ باید بری

سوال های مرتبط

مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 ۶ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی