۵ پاسخ

ها خیه ماعدچ خبر من ام بشه جابت لا

شصار مایبتی؟

من سشنبه وقت دارم ك دكترم معاينه لگن كنه ببينه ميتونم طبيعى زايمان كنم يا ن بعدش من شروع كنم ورزش و پياده روى و اينا

من چهار روز پیش رفتم یه سانت بودم . . دقیقا هم هفته هستیم

برو عزیزم زود نیس خیلیل۳۷ هفته میرن

سوال های مرتبط