خانمای باردار ده هفته چیزی واسه نی نی گرفتید یازوده هنوز😅

۱۳ پاسخ

من ۱۷,۱۸ روز دیگه سل فری میدم. جوابش بیاد میرم خرید

منم خیلی ذوق دارم شوهرم میگه عید خرید میکنیم، میگم دیره جنسیتش مشخص شه میرم خرید 😂

من از وقتی صدای قلبشو شنیدم ذوق داشتم گاهی یه چیزایی می‌گرفتم که جنسیت نداشت مثل جوراب پستونک پاپوش
پیشبند زیرانداز
البته من همه وسایلشو سفید گرفتم فقط لباساش با جنسیت بود اونم نصفشون

هیچی.

هنوز هیچی

فعلا خیلی زوده😄 بزار حالت تهوع دست ازسرمون برداره یکم جون بگیریم جنسیت بچه مون معلوم شه بعد ان‌ شالله کلی خریدم میکنیم براش😉😍

اگ چیزیم میخوای بگیری مثلا جغجغه و لباسی اسپرتشو بگیر من خودم چ دختر شه چ پسر سرویس خواب رو کرم سبز میخوام بخرم

حالا من که بچه دوم هست ولی چه خبره اینهمه عجله🤣🤣🤣بزار تعیین جنسیت بشه بعدش برو مغازه ها رو بار بزن بیار خونه اینقدر وقت داری که نگو

ن هنو زوده بعد اینکه جنسیت مشخص شد میخرمم ول اگ‌ میدونسم جنسیت چیه تا الا کلی خریده بودم ذوق خرید وسایل نی نی دارمم🥺😁

نه ولی ذوقشو دارم می‌خوام بخرم دو هفته دیگه

من که گهواره ،ست جغجغه وکل اسباب بازیاشو،ست شونه،ست جغجغه چوبی و....گرفتم🤣

شما هیچیتون معلوم نیست ۲۰هفته ب بعد خوبه بگیری

منکه هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان تودلی من🩵🩵🩵 مامان تودلی من🩵🩵🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا پسرم🥹❤️ مامان آقا پسرم🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو ivf مامان فندق کوچولو ivf هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته دوازدهم بارداری
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری