۲ پاسخ

پسر من چون رفلاکس داره و اعتصاب شیر کرده دکتر گفت بعد واکست ۴ ماهگی شروع کن

دخترم چون وزنش پایین بود و درست شیر نمی‌خورد دکتر از ۴ماهگی غذا رو براش شروع کنم . از پوره سبزیجات شروع کردم پوره کدو حلوایی پوره سیب فرنی حریره بادوم دیگه هر ۳روز یه چیز جدید امتحان کردم

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا❤️❤️ مامان نعمت خدا❤️❤️ ۱ سالگی
مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری