خانوما میتونم باقله بخورم نفخ(باد)
داره

۵ پاسخ

نه خیلی باد داره

نه گلم ولی اگه خوردی کم بخوروبعدش عرق زنیان بخور

نه.

نه عزیزم سنگینه نخور

چون دخترم باکوچکترین چیزی ک نفخ داشته باشه بخورم دلدردمیگیره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی