خانما پای چپم از کشاله تا مچ خیلی گرفته چرا؟

۵ پاسخ

وای منم دیقااااا الان نتونستم بخابم

طبیعیه منم تا هفته پیش داشتم بقول قدیمیا باد حاملگیه

منم همینم

منم پای چپم شدیددردگرفته دارم هلاک میشم

طبیعیه من سر دخترم اینجوری میشد انقد درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته بیست‌وهشتم بارداری