تجربه زایمان
#پارت4

تصویر
۱ پاسخ

آمپول بی حسی درد نداره چون قبلش بی حس کننده میزنن 😁 منم تعجب کردم که اصلا درد نداشت

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دخملش دلآرا😍💓 مامان دخملش دلآرا😍💓 ۷ ماهگی
مامان دخملش دلآرا😍💓 مامان دخملش دلآرا😍💓 ۷ ماهگی
مامان دخملش دلآرا😍💓 مامان دخملش دلآرا😍💓 ۷ ماهگی
مامان دخملش دلآرا😍💓 مامان دخملش دلآرا😍💓 ۷ ماهگی
مامان دخملش دلآرا😍💓 مامان دخملش دلآرا😍💓 ۷ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان همتا🩷 مامان همتا🩷 ۴ ماهگی