عزیزم بسلامتی خداروشکر ک درد تا ۶سانت کم بود چندتا بخیه خوردی وزن بچه خوب بود؟؟
مبارک باشه عزیزم قدمش پر برکت باشه وقتی آمپول فشار زدن چند بار معاینه ات کردن؟ درد داشت معاینه؟
روز ۱۲بهمن من رفتم پیش دکترم بهم ماما همراه معرفی کرد و کلی دارو نوشت شماره ماما همراه به من داد قرار شد من فردا صبح پول بزنم حساب و زنگ بزنم به ماماهمرا
شد فردا صبح ۱۳بهمن ساعت ۸اینا از خواب بیدار شدم رفتم دستشویی ادرار که کردم دیدم یه چیزی اضافه مثل آب داره همراه با ادرارم میاد نمیدونستم کیسه ابمه تا اینکه از دستشویی بیرون اومدم یهو کامل شلوارم خیس شد کیسه ابم کامل ترکید سریع به مامانم و شوهرم زنگ زدن تا اومدن و آماده شدیم رفتیم شد ساعت ۸نیم تا رفتیم بیمارستان نوار قلب گرفتن و لباس بهم دادن و معاینه کردن دیگه ساعت ۹اینا رفتم تو زایشگاه سرم فشار بهم زدم اولاش هیچ دردی نداشتم مثل درد پریودی قابل تحمل بود تا ۶سانت درد آنچنانی نداشتم ۶سانت به بالا دردم شروع شد دیگه تا ساعت ۱۲نیم اینا درد کشیدم و با مامانم راه رفتم و ورزش کردم ساعت۱دکتر اومد معاینه ام کرد ۱۰سانت کامل بودم از ساعت ۱هم دیگه زایمانم شروع شد و زور میزدم که دکتره بهم گفت به زور محکم بزن و اون موقع سوزن بی حسی برام زد و برش دادن بچم دیگه ساعت ۳نیم اینا بدنیا اومد
وقتی دخترم به دنیا اومد انگاری تموم دردام تموم شد و از آسمون افتادم رو زمین ولی دیگه جون تو بدنم نبود و فقط میلرزیدم دیگه مامانم خرما و گردو اینا درست کرده بود داد به پرستار بالای سرم اونم هی میزاشت دهنم که دیگه یکم جون گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.