تجربه زایمان من

تصویر
۷ پاسخ

چقد بده بعضیا دو‌ درد رو با هم میکشن ! گناه دارین

خدالعنتشون کنه چرا اینقدر ادمو زجر میدن خب دکتر گفته نمیشه باید سزارین شه چه اصراری دارن اخه من نمیدونم

عزیزم خیلی درد کشیدی خدا از این دکترا نفهم نگذره حالا سزارین کنین چتون میشه والا اذیت میکنن

مثل من🥹🥹🥹🥹

اخ دختر منم 10 سانت فول بودم از 8 صبح تا 2 ظهر از شب قبل درد داشتم فقد میگفتن زور بزن شکموو فشار میداد انقد با دست واژنم و میکشیدن که نگو از اخر بردنم سزارین الان 14 روز شده درد واژن هم دارم انگار طبیعی بودم
دهنم سرویس شده 😭🤦‍♀️

خداااا الهی بگرم

الهی چقد درد کشیدی

سوال های مرتبط

مامان همتا🩷 مامان همتا🩷 ۴ ماهگی
مامان 🦕نویان🦕 مامان 🦕نویان🦕 ۱۱ ماهگی
مامان حسام🫀 مامان حسام🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق🐿💙✨ مامان فندوق🐿💙✨ ۸ ماهگی
مامان ویتامین C🩵🍊 مامان ویتامین C🩵🍊 روزهای ابتدایی تولد