۸ پاسخ

مامانا ی سوال از سینه شما هم قطره ابکی میاد بعضی موقع ها؟؟

نوش جونت ولی رعایت کن یکم عزیزم . من یکی از دوستام بخاطر قند بالا داره انسولین میزنه ۷ ماه بارداره

خدای نکرده با دارو سعی میکنن کنترل بشه اگه نشه انسولین میزنن فک کنم
نگران نباش اینجوری هم نیست سریع بگیری زیاده روی نکن

ووووووووییییببی😂😁🤦‍♀️
من امروز کلییییی کیک تولد خوردم
دست خودم نی...

خیلی دلم کیک میخاد
نخورده بودم تا همین امروز

وای من آنومالی اینقد گفتن شیرینی بخور حالم از شیرینی دیگه بهم میخورد

من از ترس قند نمیخورم خیلی کم پیش میاد

اره من خواهرم قرص میخورد قندش یکمی رفته بود بالا چون خیلی نوشابه میخوره 🤦🏻‍♀️😂

اره زیاده روی نکن ولی بخور

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد