۸ پاسخ

من از همون ابتدای بارداری تیروییدم کم کار شد

اره من ۷ ماهگی یهو تیرویید کم کار گرفتم

من ازهمون اول دارم

اره من تو بارداری دومم گرفتم و دکترم قرص داد، بعد از زایمان خوب شد

اره منم تو چکابی که تازه دادم فهمیدم تیروئید دارم🤦🏻منتظرم یکشنبه برم پیش دکتر ذهنمو مشغول کرده حسابی

بله متاسفانه منم تیروئید کم کار دارم تا ۴ ماهگی نمیدونستم و قرص مصرف نکردم خداکنه بچم طوریش نشه🥺

من همون اول بارداری داشتم

چیز خاصی نیست باقرص تحت کنترل در میاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی