خانوما درد واژن که همیشه باشه طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

همیشگی نه ولی گاهی اوقات طبیعیه

بچه هی بزرگترمیشه درد هم بیشترمیشه خخخ

اره عزیزم

من دارم پاره شدم از درد......داد میزنم آییییی ک وسم 😅😅😅

دقیقا سوال منم هست انگار استخوان واژنم از هم جدا شده از وقتی وارد ماه هفتم شدم خوبم نمیشه

من از اولش دارم خوب نمیشه

بله من هنوزم دارم.خوبم نمیشه

منم دارم ، انگار اون استخوون زیر واژنم داره میشکنه
از ۲۴ ۲۵ هفته داشتم هنوزم دارم

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان پسته جان👶💙 مامان پسته جان👶💙 ۱ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد