۳دقیقه یک بار دارم میرم دستشویی!!!!!!!!! شماهم؟

۳ پاسخ

تا یه جایی طبیعیه تکرر ادرار اگر خیلی خیلی زیاده و حجم ادرار کم کم، ازمایش قند هم بده

طبیعیه یروزایی بهتر میشی اب زیاد بخور همیشه یوقت خسته نشی از سرویس رفتن اب نخوری که خطرناکه

منم تکرارادار دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری