۶ پاسخ

بتا من بالا بود فکر میکردم دو قلو اما فقط یه دختر

بالای ۱۰۰۰ بود ،دقیق یادم نیست

چند هفته‌ای بتات چند بود؟ من سه هفته و چهار روز بودم بتام ۴۰۰ بود هنوز نرفتم سونو نمیدونم چه خبره

منم بتام ب شدت بالا بود
میگفتن یا چندقلو
یا پوچ
یا خارج رحمی

۱۱هزار

من خیلی صفحتو چک میکنم ببینم بتای بالات واقعا علایم دوقلو هست

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری