۴ پاسخ

نه ایمن

فکر نمیکنم
من سرما خورده بودم دکتر نوشت برای گلوم

نه دیفن هیدرامین ساده ضرر نداره

نه ولی قرقره کردنش بهتره بجا خوردن ،اگه سرفه دیگه با قرقر کردنم‌خوب نشد بعد با تجویز پزشک بخور اما قرقر کردنش مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان نازنین زینب💓🍓 مامان نازنین زینب💓🍓 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری